Grupa 3-4 ani
Micuțul tău are acum abilitățile motorii mult îmbunătățite. De aceea îl vom angrena în jocuri de mișcare, dans și expediții de care se va bucura, cooperant și curios cum îl știi.

Progresele făcute în domeniul exprimării verbale deschid porțile achiziției sunetelor limbii engleze la nivel de expunere și joc. Continuăm stimularea senzorială și îmbogățim învățarea prin experiment și construcții 3D.
Pe măsură ce orizontul său intelectual se lărgește, o întreagă lume imaginativă se deschide.
Fiecare zi are un conținut croit cu grijă în jurul ariilor de dezvoltare.

POZA-GR2-3-ANI
Vă prezentăm câteva dintre obiectivele pe care le atingem pe parcursul anului școlar cu grupa de 3 – 4 ani, reamintindu-vă limba de predare este limba engleză.
  • Identificarea pronumelor I, You, He/Him, She/Her
  • Descrierea unei jucării folosind noțiunile de culoare, mărime, formă
  • Focusarea asupra unei activități interesante propusă de un adult timp de peste 10 minute
  • Deplasarea în diferite moduri: mers, alergat, sărit, rostogolire, alunecare, țopăit
  • Determinarea mâinii predominante
  • Verbalizarea către un adult a nevoii de hrană, a oboselii sau a dorinței de joacă
  • Așezarea obiectelor pe diferite suprafețe cu precizie și grijă
  • Inventarea unui joc și cooptarea prietenilor
  • Conștientizarea consecințelor pe care le au acțiunile asupra celorlalți
  • Manifestarea și verbalizarea afecțiunii către prieteni sau educatoare: `This is my friend`, `I love my teacher.`
  • Recunoașterea și numirea sunetelor în limba engleză: s, a, t, i, p, n….
  • Identificarea sunetului de la începutul cuvântului
  • Capacitatea de a continuă o fraza dintr-o poveste sau cântec: `Humpty Dumpty sat on a ….`
  • Număratul crescător și descrescător de la 1 – 5
  • Crearea modelelor folosind cercuri colorate
  • Manifestarea interesului pentru numere în afară grădiniței
  • Identificarea numeralelor ordinale: `first, second, third`
  • Denumirea unor meserii: `vet, firefighter, policeman, mașter chef, teacher`
  • Înțelegerea diferenței dintre zi și noapte
  • Denumirea anotimpurilor: `spring, summer, autumn, winter`, a simțurilor: `tasting, seeing, hearing, touching`
  • Denumirea unor meserii: `vet, firefighter, policeman, mașter chef, teacher`
  • Înțelegerea diferenței dintre zi și noapte
  • Denumirea anotimpurilor: `spring, summer, autumn, winter`, a simțurilor: `tasting, seeing, hearing, touching`