Grupa 4-5 ani
La această vârstă se intensifică dorința de independență. În general, copiii manifestă un comportament exuberant și își dezvoltă simțul umorului. Pot fi cooperanți sau, dimpotrivă, să aibă pretenții exaggerate. În același timp, simțul său social este foarte dezvoltat, iar prieteniile contează mult, în ciuda caracterului lor furtunos și a dificultăților de relaționare.

Copiii de 4 ani pun întrebări privind lumea din jur, fiind mult mai curioși și interogativi privind relația dintre ei și mediu. Pot ține un creion în mână, pot decupa în linie dreaptă și, prin urmare, abilitățile dobândite permit abordarea suportului de curs al programului de scris și citit în limba engleză, Jolly Phonics. Copilul va explora particularități culturale, își va îmbogăți voc

POZA-GR2-3-ANI
Fiecare zi are un conținut croit cu grijă în jurul ariilor de dezvoltare.
Vă prezentăm câteva dintre obiectivele pe care le atingem pe parcursul anului școlar cu grupa de 4 – 5 ani, reamintindu-vă limba de predare este limba engleză.
  • Menținerea unei subiect unic într-o discuție
  • Urmărirea unei povești fără suport vizual
  • Utilizarea verbelor “to be”, “have got”, “can” pentru a comunică dorințele, abilitățile, faptele
  • Abilitatea de a ține creionul corespunzător și de a trasa litere corect
  • Înțelegerea nevoii de mișcare, a hranei sănătoase, a spălatului pe mâini cu regularitate și a somnului
  • Abilitatea de a vorbi despre modalități de menținere a sănătății
  • Folosirea și mânuirea uneltelor, a diferitelor obiecte sau materiale cu precizie, în scopul dedicat
  • Alegerea cărților de lecturat și parcurgerea lor cu plăcere
  • Citirea propozițiilor din 2, 3, 4 cuvinte
  • Discutarea mesajului citit pentru a demonstra înțelegerea
  • Scrierea numelui propriu și a altor cuvinte care prezintă interes
  • Sortarea din două grupuri a celui cu mai multe/mai puține obiecte
  • Denumirea vecinilor unui numar dat
  • Utilizarea corectă a cuvintelor pentru momentele zilei: morning, noon, afternoon, evening, night, breakfast time, snack time, lunch time
  • Denumirea formelor geometrice 3 D (sfera, cub)
  • Înțelegerea faptului că există diferențe între modul meu/ al familiei mele de a trăi și al celorlalți oameni din aceeași comunitate sau din alte zone geografice
  • Înțelegerea importanței protejării planetei
  • Acordarea de atenție sporită față de animale și plante și explicarea schimbărilor prin care trec0 acestea
  • Sortarea diferitelor materiale: glass, fabric, plastic, paper, metal, wood
  • Explorarea consecințelor amestecului de culori
  • Manifestarea artistică prin cântec, intrumente muzicale și dans, experimentând combinații
  • Finalizarea unei construcții planificate, folosind diverse materiale
  • Dramatizarea unei povești sau jocul de rol în grup