Valorile Springfield

 

Fiecare experiență a copilului, fie că aceasta se întâmplă în familie, la școală sau în alte medii, modelează comportamental copilul. Ca martor sau actor direct implicat,copilul primește ce i se oferă și construiește, pas cu pas, un set de credințe și valori care vor contura profilul viitorului adult. La Springfield ne asumăm cu recunoștință rolul de formatori, acționăm și reacționăm cu blândețe și respect, permanent conectați la surse de perfecționare personală și profesională.

Credem cu tărie că valorile în jurul cărora se conturează un proiect guvernează întregul parcurs al activității și dictează atât calitatea serviciilor oferite, cât și perspectivele de a crește instituțional. Principiile noastre vorbesc despre libertate, autenticitate, veselie și căldură. Ne-am dorit să creăm un mediu în care copilul să pășească cu bucurie, unde să fie înconjurat de stimuli sănătoși. Așa s-au născut valorile Springfield, pe care le îmbrățișăm, le protejăm și le aplicăm în fiecare segment al activității noastre de aproape 12 ani.

La Springfield, educația fuzionează armonios cu realitățile mediului înconjurător prin conectarea copiilor la o paletă foarte largă de experiențe, personalități și medii. Implicăm părinții, bunicii, avem schimburi de experiență cu alte școli, îngrijim plantele, animalele cu și fără stăpân, facem voluntariat, donăm, construim, pentru a deschide perspective și a beneficia de energii diverse, creatoare.
In clasă, ne arătăm empatia astfel:

  • avem grija de noi
  • avem grijă de prietenii și colegii noștri
  • ne pasă de mediul înconjurător
  • ne pasă de cei defavorizați: animale, copii și bătrâni

În clasă, ne arătăm respectul astfel:

  • îi ascultăm pe cei din jurul nostru
  • folosim bunele maniere
  • tratăm pe cei din jur in mod corect

Pentru ca viitorul adolescent și apoi adult să trăiască liber, în acord cu sine, să aibă inițiativă, să fie responsabil, încrezător, dornic să învețe, să experimenteze fără teamă, el trebuie să fi fost un copil învestit cu încredere și responsabilitate.
La Springfield, progresiv, copiii sunt îndemnați să-și asume sarcini, atât individuale, cât și de echipă. Sunt implicați activ în rutina zilnică la clasă, în sala de mese, sunt consultați și încurajați să contribuie cu idei.
În clasă, ne arătăm responsabilitatea astfel:

  • dăm o mână de ajutor atunci când e nevoie
  • avem inițiativă

Cele mai bune proiecte sunt cele la care lucrăm împreuna cu prietenii noștri. La Springfield, copiii sunt încurajați și implicați în activități de grup, atât în sala de clasă cât și la masă, in dormitoare, in timpul activităților din aer liber.
ÎMPREUNA este cuvântul care ne definește in tot ceea ce ne-am propus.
Pe parcursul zilei, colaborăm astfel:

  • muncim împreună formând o echipă
  • ne ascultăm unii pe alții
  • împărțim in mod egal si așteptăm să ne vina rândul

În clasă, perseverăm astfel:

  • nu abandonăm niciodată
  • facem tot posibilul să ducem la bun sfârșit ceea ce am început
  • nu ne temem sa facem greșeli
  • învățăm din greșelile noastre

Considerăm ca tuturor copiilor și membrilor personalului trebuie sa li se ofere oportunitatea de a-si valorifica potențialul, indiferent de diferențele de mediu, identitate si circumstanțe. Suntem hotărâți sa creăm o comunitate care recunoaște și sărbătorește diferențele dintre oameni bazându-ne pe respect si cooperare. Promotori ai unui curriculum internațional, apreciem și sărbătorim deopotrivă diferențele existente si învățăm din bogăția culturală a altor țări, ori de câte ori este posibil.
In clasă, sărbătorim diversitatea astfel:

  • inițiem proiecte culturale din zone diferite (Multicultural Week)
  • ne arătăm respectul față de cei diferiți de noi
  • toți suntem egali și avem aceleași drepturi și libertăți.
iulie 2024
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031