Curriculum

Activitatea noastră didactică are în vedere programa internațională Early Years Foundation Stage cu predare în limba engleză care respectă principiile educatiei timpurii pentru segmentul de vârsta 3-4 ani.

Pentru copiii de 4-6 ani, activitățile sunt îmbunătățite cu elemente din British National Curriculum, adăugând arii de interes precum History, Geography, Science, Reading and Writing, Phonics.
În ceea ce privește dezvoltarea abilităților de scriere-citire, folosim sistemul britanic Jolly Phonics, un program de învățare fonetică, interactiv, folosit cu succes pe scară largă in școlile din UK.

Scopul nostru este acela de a crea un mediu plin de culoare, stimulativ, în care copilul, folosindu-și simțurile, să se descopere pe sine și lumea cu bucurie.
Copilul se implică voluntar în activități atent alese și ghidate de educator sau inițiate chiar de el.

Pentru că fiecare copil este curios și dornic să învețe în mod natural, construim activitățile în jurul preferințelor și ideilor sale, iar mediul de învățare este unul centrat pe preșcolar. Acesta este încurajat să-și asume riscuri. Greșeala este o secvență a învățării și o oportunitate de dezvoltare personală.PCreativitatea este principalul motor în organizarea programului zilnic. Sala de clasa devine o poveste diferită, de la un proiect tematic la altul. Astfel, reproducem în miniatură spații din viața de zi cu zi (salon de coafor, cabinetul doctorului, pizzeria, supermarketul), iar copiii își asumă cât se poate de serios și instructiv rolul de „oameni mari”.

Activitățile continuă și în spațiul exterior al clădirii, amenajat corespunzător. Copiii sunt în permanență însoțiți de cadrele didactice, iar interacțiunile respectă un cadru de siguranță care le va oferi libertatea și încrederea de a explora.

Arii de învățare:

Copilul își descoperă identitatea, învață să-și exprime emoțiile încrezător și controlat, se poziționează conștient în colectiv, respectă diversitatea.

Copilul înțelege și transmite mesaje clare prin povești, poezii, cântece, scriere, citire.

Copilul percepe noțiunile de spațiu, formă, dimensiune, cifre și calcul.

Copilul explorează omul, natura, comunitatea, diversitatea culturală.

Copilul învață noțiuni de îngrijire personală, nutriție, sănătate, mișcare și coordonare.

Copilul își dezvoltă creativitatea în contexte artistice variate: artă, dans, muzică, actorie.